Friday 8 March 2019

Happy Women's Day 2019

Teks: As Samsudin
Foto: Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Happy Women's Day🌹

To a woman who is strong, clever, compassionate, beautiful and unique. May you continue to inspire those around you.

#BalanceforBetter #thanksintel




Jumpa lagi.


Thursday 7 March 2019

Antologi Sejadah Dihamparkan Zikir Kita Lagukan

Teks: As Samsudin
Foto: #bkhkembar10

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.



Pre-Order buku Antologi Sejadah Dihamparkan Zikir Kita Lagukan masih dibuka. Buku ni limited edition ya. Cepat order kalau tak nak terlepas.
Tema: Peluang Kedua
Harga: RM30 (tidak termasuk postage)
Klik untuk order -- > wasap.my/60184044132/preordernovel
Buku akan dipos selepas Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2019.
Jom As belanja sedikit sedutan salah satu kisah di dalam buku ni.
===============
“Tak baik kau cakap macam tu Saffiya. Kita tak tahu apa yang Allah SWT dah aturkan untuk kita. Kalau kau rasa Hakimie tu bersalah, kau maafkanlah dia. Mana tahu kau akan rasa lebih tenang lepas ni,” Lina cuba menasihatiku.
“Lelaki tak guna tu, kau ingat aku akan maafkan dia? Sampai mati pun aku tak akan halalkan semua yang dia dah ambil dari akulah! Sampai mati pun dia tetap berhutang dengan aku!”
“Kau tau tak Lina, mak aku selalu cakap, kalau kita tak bayar hutang orang… nanti di akhirat usung lah bara api pi cari orang tu. So what. Kau tunggulah… kalau di dunia dia tak bayar, kau ingat dia boleh lepas di akhirat?”
Jangan mimpilah Hakimie!
Lina hanya menggeleng memandangku.
“Sudahlah tu Saffiya. Daripada kau buang masa fikirkan Hakimie tu lebih baik kau ikut aku join run. Kau pun dah lama tak join kan. Mana tahu lepas ni kau dapat lelaki Kenya pula. Kau kan tak suka lelaki Melayu!”
================
Jeng jeng jeng....
Korang rasa Saffiya join run dapat lelaki Kenya tak? Hehehe... Cepat teka dan cepat order buku ni... baru tahu jawapan korang tu betul atau salah...
Jumpa lagi.


Pelancaran Projek Antologi #BKHKembar10

Teks: As Samsudin
Foto: #bkhkembar10

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.


Alhamdulillah... 
Baru berkesempatan untuk berkongsi berita gembira di tahun 2019.

Berita gembira apa tu?
Ya, pelancaran buku Projek Antologi #BKHKembar10 Tulisan Pengkarya Bengkel Tulis Kisah Hidup akan diadakan pada 31 Mac ini di Pentas Utama Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur PWTC. BKHKembar10 bermakna ada 10 buah buku yang akan dilancarkan serentak. Dan yang bestnya, satu karya kecil saya turut dimuatkan dalam buku Projek Antologi BKHJitra "Sejadah Dihamparkan Zikir Kita Lagukan". Buku Antologi BKHJitra ini melibatkan 15 orang penulis. Jadi, 15 penulis dengan 15 cerita. Wow, menarik kan!
Memang hebat sekali cetusan idea Puan Sri Diah Shaharuddin untuk projek ini. Tahniah Puan Sri dan semua penulis yang terlibat. Sesiapa yang berkesempatan ke PBAKL 31 Mac ini dijemput untuk sama-sama memeriahkan Majlis Pelancaran BKHKembar10 dan saksikan sendiri fenomena yang bakal tercipta. Jumpa di sana ya!

Nak jadi antara orang yang pertama memiliki buku ni? Pre-order kini dibuka.
Click -- > wasap.my/60184044132/preordernovel
Terima kasih atas sokongan semua. πŸ˜˜πŸ˜˜

MuchπŸ’—,