Thursday 14 August 2014

Just Go!

Teks: Masitah Samsudin
Foto: Carian Google


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Ini adalah hasil nukilan saya yang paling pantas. Hanya disiapkan dalam masa lima minit. Sebabnya, saya sedang stress!!

JUST GO!

Aku ingin berlari...
Lari sejauh-jauhnya
Lari dari kamu 
Lari dari dia
Lari dari semuanya.

Aku ingin kau pergi...
Pergi sejauh-jauhnya
Pergi dari aku
Pergi dari dia
Pergi dari semuanya.

Semakin aku berlari...
Semakin kau jauh
Semakin aku jauh
Tak kan mungkin kita bersama.

Bila kita tak bersama...
Aku yakin kau bahagia
Aku turut bahagia
Kebahagiaan milik kita.

As Samsudin
14 Ogos 2014
Jam1010

2 comments:

  1. blh buat lirik lagu mas...bila dpt tulis hilang stress kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe... buat lirik lagu kena puitis...
      Ya, betul tu. Hilang sikit stress ni... :)

      Delete