Thursday 16 July 2015

Koleksi Edisi Khas Syawal 2015

Teks: Masitah Samsudin
Foto: Facebook dan Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Okey, seperti yang dijanjikan inilah dia sebahagian daripada koleksi majalah edisi bumper raya tahun ini. Ini cuma sebahagian sahaja sebab saya cuma share majalah yang saya beli sahaja. Mungkin ada lagi edisi bumper untuk majalah lain yang saya tak beli, jadi korang yang suka majalah yang saya tak beli tu... korang wajib beli yer XD

Amboi.... saya punya intro berbelit-belit kan. Hehe... Okeylah, jom kita tengok majalah apa yang best dan menjadi pilihan saya untuk tahun ini. Haha... macam lah tahun lepas beli majalah lain. Rasanya setiap tahun sama saja eh. :P

Edisi Khas Syawal 2015 Majalah Mingguan Wanita


Edisi Khas Syawal Majalah Keluarga


Edisi Khas Ramadan & Aidilfitri Majalah Harmoni


Edisi Bumper Majalah Nur


Edisi Bumper Majalah Rasa


Edisi Eksklusif Syawal Majalah Media Hiburan


Edisi Khas Salam Eid Ul Fitr Majalah Hijab Fesyen


Edisi Salam Aidilfitri 2015 Majalah URTV


Okey, jadi macamana semua? Nampak menarik sangat majalah-majalah ni kan. Jangan lupa dapatkannya di pasaran sekarang. Di samping ketupat dan rendang, kuih-muih aneka rasa, koleksi majalah hari raya juga boleh dijadikan santapan senggang buat tetamu yang berkunjung.

Salam Lebaran. Raikan lebaran dengan senyuman.

No comments:

Post a Comment