Thursday 14 January 2016

Tempah Bunga Kat Jin Florist Kulim

Teks: Masitah Samsudin
Foto: Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Okay, kembali berbunga kat Jin Florist Kulim. Alkisahnya, my colleagues nak tukar bunga kat lobby dia. Maklumlah, bunga pun dah kotor dan berhabuk. Dah tak nampak cantik. So memang kena tukar la. Lagipun dah nama pun lobby kan, so kena nampak cantik selalu. :)

Memandangkan saya pernah berurusan dengan kedai bunga Jin Florist Kulim dan memang berpuas hati dengan service yang diberi. Jadi kali ni kita tempah bunga kat situ lagi lah. Macam tu lah nak berniaga kan, kena sentiasa bagi service yang terbaik, baru pelanggan akan datang balik. Ye tak!?

Sebelum ni pun saya pernah tulis entri tentang Jin Florist ni. Kalau nak baca entri yang dulu, boleh baca kat SINI.

Ha, ni dia bunga yang ditempah pada kali ini. Saya suka sangat bunga yang ada kombinasi warna terang dan putih. Baru naik seri. Rasa macam nak tempah juga lah untuk rumah sendiri ;)


Okay, sekian dahulu cerita untuk hari ini. Pada sesiapa yang nak tempah bunga, bolehlah berkunjung ke Jin Florist yang terletak di Kulim Kedah.

Adios!

4 comments:

  1. Great job for publishing such a beneficial web site. Your web log isn’t only useful but it is additionally really creative too. There tend to be not many people who can certainly write not so simple posts that artistically. Continue the nice writing interflora russia

    ReplyDelete