Thursday 15 February 2018

Ada Untukmu - Nubhan

Teks: As Samsudin
Sumber: Youtube

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

[Ada Untukmu]

Sedih dan sayu...
itu yang terasa bila dengar lagu ni dinyanyikan Dia.
tergambar ketulusan dan kasih sayangnya...
kerinduannya...
padaku...

Cewahh... nak berjiwang lak :)

Saja jew... kihkihkih...

Jom kita layan..


Ada Untukmu

Di sana pungguk menanti
mengharap bulan membalas rindu di hati
di sini aku berdiri
menunggu penuh dengan kesabaran

Tanpa manis madah
janji yang puitis
tuk persembahan
hanya ketulusan 
sekeping hati suci

Aku
berikan kasih
kalau itu yang kau mahu dariku
Aku
berikan cinta
untuk membahagiakan harimu
Aku
Sayang dirimu
biarpun nafas ku sampai terhenti

Akanku kota janji kita
mendirikan Taj Mahal cinta
seteguh kasih
Shah Jehan kepada Mumtaznya

Terasa indah pabila berdua
semakin tiba saat bahagia
merai cinta kita

Aku
berikan kasih
kalau itu yang kau mahu dariku
Aku
berikan cinta
untuk membahagiakan harimu
Aku
sayang padamu
biarpun nafas ku sampai terhenti

Akanku kota janji kita
mendirikan Taj Mahal cinta
seteguh kasih
Shah Jehan kepada Mumtaznya

#akudankamu


Much💗,

6 comments: