Thursday 10 April 2014

Corat-Coret Di Hari Khamis

Teks: Masitah Samsudin
Foto: Carian Google

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hari ini rasa terpanggil pula nak update blog tapi belum ada idea nak tulis apa. Kepala terasa berat, sarat dengan beban fikiran. Namun, tidak terluahkan dengan kata-kata. Hati terasa ingin menulis...ingin meluahkan...tapi nak tulis apa yer..? Nak luahkan apa yer..?

Hmm...bila difikirkan balik, ada banyak benda yang boleh dikongsikan di sini. Sebab ada banyak info yang kawan-kawan minta tapi tak sempat nak share lagi. Ada yang minta resepi, ada yang minta iltinerary cuti-cuti saya sebelum ini, bahkan ada juga yang minta saya share tempat makan yang best kat Kulim ni.

Kalau nak cakap pasal tempat makan yang best kat Kulim ni, alahai...tak tau la yang mana best. Saya jarang makan kat luar. Kalau sekali-sekala nak pi makan pun tak tau nak makan kat mana. Sebab semuanya tak menepati selera. Saya suka makan...so kalau nak makan sedap-sedap maknanya kena masak sendiri lah. Hehe...Alamak, melalut pulak! Marah pengusaha-pengusaha restoran kat Kulim ni nanti bila saya kata semuanya tak best. Bukan macam tu, ada juga yang best, nanti kita share yea.

Anyway, ari ni dah Khamis. Tinggal satu hari jer lagi nak kerja untuk minggu ni. So apa plan uolls weekend ni? Kalau nak pergi mana-mana tu, jangan lupa kunci pintu, kunci tingkap, kunci pagar dan kunci semuanyalah yang perlu dikunci. Bukan apa, dua tiga hari kebelakangan ni ada rakan sekerja yang cerita rumahnya kena pecah. Habis semua barang dilarikan. Satu taman dengan saya pulak tu. Then sorang lagi kawan cerita minggu lepas dia pergi KL, kereta yang ditinggalkan di rumah kena curi. Satria GTI u... Hai..macam-macam hal sekarang ni. Risau pulak saya memikirkannya.

Oleh itu kawan-kawan semua, jaga diri, jaga keluarga, jaga rumah :)

Sampai berjumpa lagi. Bye.

Learning Is Fun T__T

No comments:

Post a Comment