Wednesday 23 April 2014

Bahang PBAKL 2014

Teks: Masitah Samsudin
Foto: Facebook


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Bahang Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2014 kali ke 33 semakin terasa. Hanya tinggal kurang dari 24 jam sahaja lagi sebelum bermulanya pesta buku yang sememangnya ditunggu-tunggu oleh pencinta buku seluruh negara. Kali ini seluruh penerbit buku akan berkampung di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) Kuala Lumpur selama sebelas hari bermula 24 April - 4 Mei 2014. Lebih lama daripada biasa, ganti balik untuk tahun lepas yang terpaksa dipendekkan kerana pilihanraya. Pastinya pesta kali ini akan menjanjikan kemeriahan yang luar biasa.

Sebelum ke PWTC, saya pasti pembaca semua sudah pun membuat persiapan yang sewajarnya. Dah tengok jadual kehadiran penulis, senarai buku terbaru yang akan dilancarkan dan apakah program-program menarik yang bakal berlangsung sempena pesta buku kali ini. Dan yang paling penting sekali, pastinya kita sudah pun mendapat informasi tentang pakej-pakej diskaun yang menarik yang ditawarkan oleh semua penerbit buku yang terlibat.

Jadi, jom ramai-ramai kita memeriahkannya. Untuk mendapatkan informasi terkini, bolehlah layari blog D' Rauna Gallery atau baca link di bawah.



Learning Is Fun T__T

No comments:

Post a Comment