Sunday 3 April 2016

Ronda-Ronda Aman Central Alor Setar

Teks: Masitah Samsudin
Foto: Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Jom kita pi ronda-ronda kat Aman Central. Aman Central ni merupakan shopping mall yang terbesar kat Alor Setar ni. Terletak betul-betul di tengah-tengah bandar Alor Setar. Ia dibuka dari pukul 10am hingga 10pm.


[AMAN CENTRAL]
Where Everything Comes Together

Apa yang menarik kat sini?

Kalau dah nama pun shopping mall terbesar, sudah tentulah design dia memang menarik dan terkini. Kalau nak shopping tu memang best la sebab ada banyak brand-brand yang saya suka selain Parkson Grand. Selain tu ada GSC cinema, bowling place dan yang paling best kat tingkat atas ada kedai-kedai kecil yang menjual barang-barang pelik macam kat Street Mall. Saya suka la pi ronda belek barang-barang macam tu.



Kalau lapar nak makan kat mana? Ha bab makan memang tak perlu risau. Ada banyak tempat makan, tempat lepak minum coffee, tempat bersantai-santai kat Aman Central ni. Pilih saja yang mana suka. Memang selesa dan outstanding. 

Dah sampai sini kita posing sikitlah. Kebetulan ada Hotfm Dekatnya Tour.... event tak start lagi so kita posing kat stage dia la. What? Tak boleh ke? Ala jeles la tu....!! Hehe~



Okay, jumpa lagi nanti.

Adios!

3 comments:

  1. shad pernah masuk sekali aman central.. pi tuju parkson, cari cookware tefal dekat mak.. heeehe.. besaq mall dia.. happy shopping.. best kalau pergi ada $$ banyak.. heeee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe... tu la kan... klu $$ banyak memang best...mcm2 nak shopping..

      Delete
  2. shad pernah masuk sekali aman central.. pi tuju parkson, cari cookware tefal dekat mak.. heeehe.. besaq mall dia.. happy shopping.. best kalau pergi ada $$ banyak.. heeee..

    ReplyDelete