Thursday 26 November 2015

Cafe 87 Kulim Avenue

Teks: Masitah Samsudin
Foto: Koleksi Peribadi & Facebook

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Nak cari tempat makan best kat Kulim? Apa kata kita try menu yang ada kat Cafe 87 yang terletak di No 14 Persiaran 1, Kulim Avenue. Cafe 87 ni dibuka pada setiap hari bermula jam 11am - 11pm. Memang senang sangat nak cari, ianya berdekatan dengan kedai sukan Al-Ikhsan.


Pertama kali melangkah masuk ke Cafe 87, mata saya dah terpesona dengan dekorasi Cafe 87 ni. Konsep yang ala-ala Vintage ni memang saya suka. Memang simple sangat, tak terlalu penuh atau sarat dengan hiasan namun ada sudut-sudut yang menjadi tarikan.


Menu-menu yang ada kat sini pula lebih kepada menu Arabic. Tapi ada juga Western dan Oriental food. Harga tu macam biasa la, kira harga standard untuk cafe.



Saya pun pertama kali cuba, saya order Mandy Chicken (RM9). Ayam memang sedap cuma nasi keras sikit. Kalau lembut sikit kira perfect la... Kawan saya pula order Fish & Chips (RM8.90).





Okay, kalau ada sesiapa yang nak cuba tempat baru silalah berkunjung ke Cafe 87.

Selamat menjamu selera.

Adios!

No comments:

Post a Comment