Friday 20 November 2015

Seminggu Yang Berlalu...

Teks: Masitah Samsudin
Video: Youtube

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Okay, dah seminggu tak update blog. Very the super duper busy this few days. Letih tu tak payah cakaplah memang teramat letih. Sampaikan mood pun tak berapa elok. Stress!

Oppss... mood I tak elok yer. Jangan datang dekat!

Dalam seminggu yang busy dan stress ni, saya banyak shopping. Shopping kasut, baju, seluar, buku dan macam-macamlah. Terapi kononnya... duit mengalir macam air... okay tak mau fikir pasal duit nanti lagi bertambah stress.

Tadi saya ada kata shopping buku kan. Ya, dah lama tak shopping buku sebenarnya. Ada banyak buku baru keluar tapi saya tak berlumba-lumba untuk beli. Alasannya masih banyak lagi buku baru dan novel baru yang belum dibaca. Malah ada yang masih kemas berbalut.

Sebab itu saya buka mini library. Semua buku dan novel saya dibuka untuk penyewaan. Walaupun buku baru saya belum baca mahupun buku baru yang masih kemas berbalut, semua pun boleh disewa. Sewa murah-murah sahaja... masukkan duit dalam tabung untuk beli novel yang lain pula. Yang penting saya tak mahu nanti dikatakan `Menang Membeli, Kalah Memakai'.

Nanti bila dah free sikit saya update buku-buku baru yang saya beli yer... kali ni buku-buku yang saya beli boleh dikatakan buku-buku `rare'.... Sebabnya, buku-buku ni lain daripada buku-buku yang biasa saya beli... nanti tengoklah...

Okay, cukup dulu untuk kali ini. Jom kita layan instrumental favourite saya daripada filem Dil To Pagal Hai, The Dance Of Envy. Lagu ni saya akan pasang bila saya stress dan menari bersama :)

Okay, Lets Dance!


Adios!

No comments:

Post a Comment