Tuesday 10 May 2016

Teringin Nak Buat Giveaway?

Teks: Masitah Samsudin
Foto: Carian Google

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.


Lately ni kalau tak sempat nak draf dan update blog, saya mesti join segmen dan giveaway rakan-rakan blogger. Ya lah, itu adalah jalan yang paling senang agar blog kita sentiasa up to date. Tapi tetiba terfikir pula, asyik join segmen dan giveaway orang saja teringin pula nak buat segmen dan giveaway sendiri. Hadiah tak ada masalah, shawl banyak yang tak pakai. Yang tak pernah pakai pun ada. Novel pun banyak... rasa dah cukup untuk dijadikan hadiah tu.

Tapi saya ada satu masalah la. Kelakar sikit la masalah ni... hehe....Masalahnya, saya ni sebenarnya tak tahu nak guna Random.org. Ah, cane tu? Ada yang boleh tolong ke?

Ekeke.....

Serius lawak! Mesti ada yang gelakkan saya kan!

Ceq tak kisah!!

So takpe, kalau nanti saya dah belajar guna Random.org baru kita buat Giveaway. Hokeeh!

Adios!

2 comments:

  1. x dapat nak jawap sbb kite pon x tau hehehe...pape pon kalau awk buat GA kite mesti join nyew :)

    ReplyDelete