Wednesday 7 October 2015

Cabaran Instablog EFGKBBA Day 7 - Gadget Tercinta

Teks: Masitah Samsudin
Foto: Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah,... saya suka sangat ni...
Finally, saya dah sampai ke cabaran terakhir untuk kali ini...

"Gadget Tercinta"


Semua orang mesti ada gadget tercinta kan. Gadget tercinta saya sudah semestinya telefon bimbit kesayangan saya yang sentiasa mengekori ke mana sahaja saya pergi, yang setia menemani ketika saya suka mahupun duka, pendek kata memang gadget yang sangat-sangat memahami sayalah!


Selain telefon bimbit, laptop juga menjadi gadget tercinta. Laptop ni banyak berjasa, memudahkan kerja saya. Kalau nak berkarya... menulis... buat assignment... saya kena guna laptop sebab senang nak menaip. Screen besar kan, memang ceq suka! Hahah~


Okey, itu jer gadget tercinta saya. Sebenarnya ada satu lagi iaitu camera saya tapi semenjak guna smartphone yang canggih ni... camera dah simpan dalam laci. Alamak... tak kenang budi betul la.. hehe... sorry my camera... tak apa, nanti bila saya dah buka Oldskool Museum baru saya cari awak balik yer... XD

Bye. Jumpa di lain waktu.

2 comments:

  1. Yey dah tamat cabaran ..tahniah ya..wah byk gak tu gadget yg ada..anyway thanks sudi memeriahkan cabaran efgkbba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeay... mmg suka sangat dapat join cabaran ni.. lepas ni kalau ada lagi memang nak join lagi...

      Delete