Friday 16 October 2015

Misi Memburu Novel Sara Aisha

Teks: Masitah Samsudin
Foto: Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.


Siapa peminat novelis Sara Aisha?? Wah... terujanya!

Ha ni saya nak bagitau, sekarang ni saya sedang menjalankan satu misi khas iaitu.... jeng jeng jeng...

Misi Memburu Novel Sara Aisha

Okey, kenapa saya menjalankan misi ini?
Sebab... saya dah mula jatuh cinta dengan karya Cik SA kita ni sejak follow Salju Kyoto. 

Sebenarnya, memang saya dah kenal dengan Cik SA tapi belum kenal baik dengan karya-karya beliau. Novel pertama beliau yang saya beli ialah novel Pembuka Hati iaitu sambungan kepada novel Jodoh itu Milik Kita. Tapi masalahnya sampai sekarang saya belum baca lagi. Hehe..

Tapi sejak saya follow karya beliau yang berjudul Salju Kyoto kat blog dan wattpad, terus saya jatuh cinta. Bukan sahaja kat AK tapi juga kat Cik SA;) Sebab itulah misi ni muncul. Kalau nak tahu, saya ni peminat novel-novel thriller. Jadi bila dah baca satu karya, terjatuh cinta... mula la nak pi rembat semua karya-karya yang terdahulu.

Itulah alkisahnya....

So, stay tune untuk berita selanjutnya ><

Adios!

No comments:

Post a Comment