Thursday 30 August 2018

7 Days 7 Book Cover Challenge #1

Teks: As Samsudin
Foto: Koleksi Peribadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

#MalaysiaMembaca

Hari #1 : Selama 7 hari, saya akan pos gambar novel yang saya suka - tiada ulasan dan tiada penerangan - dan setiap hari saya akan calonkan seseorang pada pos saya untuk cabaran ini dan menggalakkan mereka melakukan hal yang serupa.

Saya dicalonkan oleh sahabat Blogger Bonde Zaidalifah Aisheteru.

Untuk hari #1, saya calonkan sahabat saya Novelis yang sedang meningkat naik... Fyda Adim.

Okay semua, sebenarnya caption di atas tu yang kata tiada ulasan dan tiada penerangan tu applied untuk post kat FB saja ya. Tapi saya suka nak share juga kat blog ni dan nak provide Sinopsis buku ni. Sebabnya, saya suka sangat buku ni dan nak uolls yang minat novel-novel thriller baca buku ni juga.


Projek 238 - B H Amir

Sinopsis
======
Projek 238 menjalinkan unsur cinta, penipuan, keberanian, kecekalan, kecekapan dan kekecewaan. Ia bertolak daripada sepucuk surat layang penuh misteri kepada Perdana Menteri dan kemudian menggegarkan Bukit Aman. Izzat, ejen perisik yang amat berdedikasi mempertaruhkan nyawa untuk mencantumkan segala serpihan maklumat demi cintanya pada negara, agama dan bangsa.

Uranium 238 itulah puncanya. Tapi apakah projek yang dirancangkan? Siapakah yang terlibat dan mendalangi projek ini? Bagaimana Izzat menghadapi ancaman maut dengan melangkaui lautan dan benua?

" Pertemuan kita ini adalah bagaikan ombak yang memukul pantai. Sekali dia mencecah kaki kita, ia akan beredar dan tidak akan kembali lagi. Semestinya ombak lain pula yang datang. "

(TPP IZZAT, PDRM)

Nak tahu apa sebenarnya kisah ini? Dapatkan segera novel ini kerana Projek 238 menjanjikan ketegangan, kelembutan dan keasyikan. Daripada sinopsis pun mesti kita rasa tertarik nak baca kan. Novel ni kalau nak diikutkan memang susah nak dapat di pasaran, sebab tu saya sayang sangat dengan novel ni. Kalau uolls tak jumpa jual kat mana-mana, boleh cuba cari kat Perpustakaan Awam ya.

Dan bagi mereka yang tinggal di kawasan Kulim dan sekitarnya, boleh dapatkan buku ini di Book Station yang akan kembali beroperasi sedikit masa lagi.

Selamat Membaca.

Much💗,

4 comments: