Wednesday 30 March 2022

Hadiah Giveaway Blog SR Masuk Ting 1 Dah Sampai

Teks: As Samsudin
Foto: koleksi peribadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.


Alhamdulillah...

Hadiah menang Giveaway Blog SR masuk Ting 1 dah sampai.

Ada macam-macam hadiah, ada blouse, shawl, sapu tangan, perfume mini, snek dan minuman 3 in 1. Teruja sungguh saya. Terima kasih adik Syazni yang manis. Gembira bila dapat hadiah sampaikan rasa nak buat giveaway juga la.

Tunggu buku antologi ke-4 As keluar bulan Jun nanti boleh la buat giveaway. InsyaAllah.

Jumpa lagi.

28 comments:

  1. Tahniah! Memang meriah hadiahnya ๐Ÿ˜Š

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, terima kasih Farrah. Meriah kan...

      Delete
  2. Alhamdulillah
    Rezeki dapat hadiah

    ReplyDelete
  3. Tahniah kak. rezeki tu... ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, rezeki... Terima kasih Naim...

      Delete
  4. Wa.. Samalah.. Saya pun dapat.. Hehe

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah dah sampai! Semoga suka hehe

    ReplyDelete
  6. aaa bestnya menang GA! congrats kak as!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best, best! Dah lama tak menang kan... hehe... thanks dear...

      Delete
  7. tahniah. semoga menang lagi. selamat berpuasa ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Abam Kie, lama tak join segmen kan, gembira la dapat hadiah...

      Delete
  8. Tahniah buat geng pemenang๐Ÿ˜ƒ

    ReplyDelete
  9. wah tahniah ye mcm2 ada tu

    ReplyDelete
  10. meriahkan hadiahnya..ammi tak sabar nak pakai baju tu..nak kena cari kain yg matching

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya, meriah. Wah, tahniah juga buat Ammi. Itulah, nak kena cari kain matchi2... skirt or pant

      Delete