Thursday 21 January 2021

Menang Giveaway/Segmen by Blogger

Teks: As Samsudin
Foto: Carial Google

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.


Masa bulan Disember tahun lepas, ada juga la join beberapa segmen/giveaway yang kawan-kawan blogger buat. Nak post cerita, idea tak berapa nak  mai. Jadi saya join segmen saja la. Yang bestnya, dalam sekadar bersuka-suka tu, terpilih pula sebagai pemenang.

Gembira tak terkata la...

Selain menang hadiah planner book 2021 daripada Eza Boom Boom, saya juga terpilih sebagai pemenang pencarian bloglist. Best la kan bila blog kita ada kat `Bloglist' blogger-blogger terkenal ni. Diaorang banyak view, insyaAllah nanti blog kita pun boleh dapat banyak view jugak. Tempias tu terkena jugak kat kita nanti kan. Hehe...rezeki...

Ha ni senarai segmen/giveaway yang saya join dan terpilih sebagai pemenang. Terima kasih banyak-banyak ya. :)
Saya pun dengan happynya dah add blog ni semua kat `My Bloglist' saya.  Okey, jemput uolls semua berkunjung ke blog diaorang juga ya.

Jumpa lagi.



14 comments:

  1. Alhamdulillah, tahniah diucapkan..

    ReplyDelete
  2. Tahniah As... abam kie ada la join beberapa GA n segmen tp masih belum menang apa2. huhuhuhu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih abam kie...
      InsyaAllah lepas ni rezeki abam kie pulak...

      Delete
  3. Sweetnya letak blog Eza kat bloglist jugak. Tq sangat-sangat tau As. Semoga sentiasa banyak idea kita nak berblogging ni. Hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...sama-sama... Semoga Eza juga banyak idea untuk menulis...

      Delete
  4. Sekali 3 menang. Tahniah.

    ReplyDelete